//Life

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Everyday may not be a good day, there is something good in everyday x



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Sabrina

Faris Nashrullah♥

Hi assalamualaikum hehe dah lama tk update blog. Wuuu as usual sabrina je suka baca && menggelabah tanya kenapa tk update blog dah hahaha. Ok erm nk story pasal faghis! Woots ahaks ahaks yeay we started in love @24/1 so today dah 24/2 en en?! Yeppy yeppy I had 1 month relationship w// him. Kehkehkeh, so far faghis baik sangat. Jenis faham gila, tapi dia selalu busy lah. Lol nvm, janji dia selalu contact. Haaa nak pulak dah berapa hari ni tk boleh bbm sebab my bb rosak, dan dan kan? Sedih gilaaaa ok, ni macam bagi petunjuk suruh study hard fr PMR ugh hahahaha I hate this lol. Hmm risau kot kalau dia bbm dengan girls, its okay kalau dia nak bbm dgn perempuan jangan gatai sudah, cek tepek 5 jari dekat pipi dia. Hahaha! Haaa so haritu cek jerit satu kelas ""I love you faris!!!!"" && I told him, tapi dia tak caya. And cek pun rasa weh kalau tk caya hang pi tanya tasya! Hahaha and he was like teruja & he said "aww" quack quack hehehe. Lepastu masuk 1 month ni kan faghis tk contact sangat today hahaha but he always made my day, wish a morning tweet yeppy yeppy lol. I hope we have a long relationship. InsyaAllah amin